Jste klientem z Východních Čech a Vysočiny a ještě nemáte dost zkušeností s objednáváním ve Věrnostním Programu? Přinášíme vám pár užitečných rad.
- přečtěte si podrobně informace u každého objednáváneho produktu. Zde uvádíme informace, za jakých podmínek lze službu/zboží objednat a využít.
- jakmile provedete úspěšně objednávku ve Věrnostním Programu, budete do dvou pracovních dnů informováni e-mailem o průběhu jejího vyřízení.
- při zadávání objednávky neprovádějte žádné změny v kolonkách pro osobní údaje, neuvádějte a nepřepisujte e-mailové adresy, telefonní čísla nebo adresu bydliště. (Změnu e-mailové adresy nebo mobilního čísla lze je provést na vašem účtu v Klientské zóně, ta se následně automaticky promítne do systému Věrnostního programu. V případě změny adresy bydliště je nutné osobně navštívit Klientské centrum PODA).
- objednané zboží vám nedoručíme na adresu vašeho bydliště, ale zašleme na nejbližší prodejnu našeho servisního partnera, kde si můžete objednávku převzít. Vždy budete e-mailem nebo telefonicky kontaktováni s upřesněním výdejního místa. Úhradu můžete provést předem převodem na účet.
- pokud se vám nepodaří provést objednávku úspěšně, vyplňte formulář v sekci Nevíte si rady a popište, v čem je potíž. Naši kolegové se vašim podnětům budou věnovat a kontaktovat vás zpět s možným řešením.