Klienti Východní Čechy a Vysočina

Jste klientem z Východních Čech a Vysočiny a ještě nemáte dost zkušeností s objednáváním ve Věrnostním Programu? Přinášíme vám pár užitečných rad.

 

- přečtěte si podrobně informace u každého objednáváneho produktu. Zde uvádíme informace, za jakých podmínek lze službu/zboží objednat a využít.

- jakmile provedete úspěšně objednávku ve Věrnostním Programu, budete do dvou pracovních dnů informováni e-mailem o průběhu jejího vyřízení.

- při zadávání objednávky neprovádějte žádné změny v kolonkách pro osobní údaje, neuvádějte a nepřepisujte e-mailové adresy, telefonní čísla nebo adresu bydliště. (Změnu e-mailové adresy nebo mobilního čísla lze je provést na vašem účtu v Klientské zóně, ta se následně automaticky promítne do systému Věrnostního programu. V případě změny adresy bydliště je nutné osobně navštívit Klientské centrum PODA).

- objednané zboží vám nedoručíme na adresu vašeho bydliště, ale zašleme na nejbližší prodejnu našeho servisního partnera, kde si můžete objednávku převzít. Vždy budete e-mailem nebo telefonicky kontaktováni s upřesněním výdejního místa. Úhradu můžete provést předem převodem na účet, nebo v případě převzetí na Klientském centru v Poličce můžete uhradit při převzetí hotově nebo platební kartou.

- pokud se vám nepodaří provést objednávku úspěšně, vyplňte formulář v sekci Nevíte si rady a popište, v čem je potíž. Naši kolegové se vašim podnětům budou věnovat a kontaktovat vás zpět s možným řešením.

 

Sledování TV programů - tato služba je momentálně pro klienty z Východních Čech a Vysočiny nedostupná. Aktuální informace ohledně aktivace této služby se dozvíte na stránkách VP.

 

Sdílení článku:


Partneři projektu

Děkujeme všem našim partnerům.

Kontaktní informace

PODA a. s.

28. října 1168/102

702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

 

www.poda.cz

info@poda.cz

 

Tel.: 730 430 430

      

Akceptujeme tyto způsoby platby

Druhy plateb v našem e-shopu:

  • hotově na pobočkách
  • kartou na pobočkách
  • bankovním převodem