Klienti Východní Čechy a Vysočina

Jste klientem z Východních Čech a Vysočiny a ještě nemáte dost zkušeností s objednáváním ve Věrnostním Programu? Přinášíme vám pár užitečných rad.

 

- přečtěte si podrobně informace u každého objednáváneho produktu. Tam uvádíme informace, za jakých podmínek lze službu/zboží objednat a využít.

- jakmile provedete úspěšně objednávku ve Věrnostním Programu, budete do dvou pracovních dnů informováni e-mailem o průběhu jejího vyřízení.

- při zadávání objednávky neprovádějte žádné změny v kolonkách pro osobní údaje, neuvádějte a nepřepisujte e-mailové adresy, telefonní čísla nebo adresu bydliště. (Změnu e-mailové adresy nebo mobilního čísla lze je provést na vašem účtu v Klientské zóně, ta se následně automaticky promítne do systému Věrnostního programu. V případě změny adresy bydliště je nutné osobně navštívit Klientské centrum PODA).

- objednané zboží vám nedoručíme na adresu vašeho bydliště, ale zašleme na nejbližší Klientské centrum, kde si můžete objednávku převzít. Úhradu můžete provést  předem převodem na účet, při převzetí hotově nebo platební kartou.

- pokud se vám nepodaří provést objednávku úspěšně, vyplňte formulář v sekci Nevíte si rady a popište, v čem je potíž. Naši kolegové se vašim podnětům budou věnovat a kontaktovat vás zpět s možným řešením.

 

Sledování TV programů - tato služba je momentálně pro klienty z Východních Čech a Vysočiny nedostupná. Aktuální informace ohledně aktivace této služby se dozvíte na stránkách VP.

 

Sdílení článku:


Partneři projektu

Děkujeme všem našim partnerům.

Kontaktní informace

PODA a. s.

28. října 1168/102

702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

 

www.poda.cz

info@poda.cz

 

Tel.: 730 430 430

      

Akceptujeme tyto způsoby platby

Druhy plateb v našem e-shopu:

  • hotově na pobočkách
  • kartou na pobočkách
  • bankovním převodem